هتل هیلتون بسفر استانبول
نوشته شده توسط : المیرا

هتل هیلتون بسفر استانبول 

 هتل هیلتون بسفر در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است و منظره زیبایی از تنگه بسفر را می توان در هتل مشاهده کرد، این هتل تنها 10 دقیقه با میدان تقسیم فاصله داشته و از ویژگی های بارز آن استخر فضای باز و استخر سرپوشیده، باغ سبز زیبا، حمام سنتی ترکی و 6 رستوران و بار می باشد.  ایستگاه متروی تقسیم پیاده 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول:

هتل هیلتون اتاق های روشن با بالکن مشرف به باغ یا تنگه بسفر را به شما  گردشگران تور استانبول ارائه می دهد، از ویژگی های بارز اتاق ها طراحی به سبک سنتی ترکی، پنجره های بزرگ، نشیمنگاه جداگانه، حمام با سنگ مرمر می باشد. شما در اتاق به آسانی می توانید به تنقلات متنوعی دسترسی داشته باشید.

رستوران های هتل در فضای باز با نمایش پانورامایی طبیعت و انواع غذاهای بین المللی و ترکی در خدمت مسافران می باشد. خوراک های منطقه ای مانند غذاهای دریایی و گوشت کبابی در تراس رستوران و با منظره بسفر سرو شده و باعث می شود که مسافران تور استانبول لحظات خوشی را سپری کنند.

باشگاه ورزشی گسترده ای در هتل هیلتون قرار دارد که 24 ساعته باز است و دارای تنیس، راکت، کلاس های ایروبیک، حمام ترکی، 2 عدد سونا، 2 عدد اتاق بخار و ماساژ می باشد.

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیلتون بسفر استانبول, بهترین هتل استانبول, مناسب ترین هتل استانبول, نرخ خوب هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: